گزارش مجمع ثتران منتشر شد

گزارش مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به 31/06/1395 صادر شد.

ثتران
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن تهران، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 در روز چهارشنبه مورخ 29 دی ماه 1395 با مشارکت 75 درصد از سهامداران شرکت در محل آمفی تئاتر مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار گردید.

ترکیب هیأت رئیسه مجمع متشکل از آقایان محمد مهدی نادری به عنوان رئیس، مسلم صالحی به عنوان ناظر اول، یاور میرعباسی به عنوان ناظر دوم و حسن عابدی به عنوان منشی بود.

امید علیجانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در این جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره را برای سهامداران ارائه و فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام و آتی شرکت را برای سهامداران و اصحاب رسانه تشریح نمود. علیجانی ضمن تاکید بر حل مشکلات پروژه‌های فعلی شرکت به ویژه پروژه‌ خدامی، از ساختمان‌ها و زمین‌های تحت مالکیت شرکت به عنوان پتانسیل‌هایی نام برد که می‌توانند شرکت را در مسیر پیش رو یاری نمایند.

وی با اشاره به خروج شرکت از پروژه حقانی، اظهار داشت: «تغییر شرایط بازار، نقدینگی بالای مورد نیاز و ویژگی‌های خاص این پروژه باعث شد از این پروژه خارج شویم و پیش‌بینی می‌کردیم در صورت عدم خروج، در آینده پروژه برای ما زیان‌ده باشد».

علیجانی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص زمین شهریار، این زمین را یکی از مشکلات شرکت دانست و تاکید کرد که تلاش شرکت در راستای تبدیل این تهدید به یک فرصت است. وی همچنین با اشاره به این که زمین مذکور سال‌ها در مالکیت شرکت بوده و تا کنون امکان تغییر کاربری و یا فروش آن مهیا نشده است، به سهامداران قول داد که نهایت تلاش خود و مجموعه مدیران شرکت را در راستای حل این مشکل به کار گیرد.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران همچنین در خصوص اسناد پروژه‌های واگذار شده قبلی گفت: «تلاش مضاعفی در این خصوص به کار بسته‌ایم و از ابتدای سال توانسته‌ایم اسناد بیش از 1000 واحد واگذار شده را اخذ و مشتریان را برای انتقال اسناد دعوت نماییم که این موضوع خود منجر به نقد شدن بخشی از مطالبات شرکت خواهد شد».

وی همچنین از برنامه شرکت برای تعریف پروژه‌های جدید خبر داد و از پروژه‌های مسکونی میان درآمدی به عنوان اولویت اصلی شرکت خبر داد. در ادامه جلسه و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

در ادامه مجمع نیز سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین گردیدند.

همچنین بر اساس رای‌گیری انجام شده در مجمع، اشخاص حقوقی زیر به عنوان اعضای هیات مدیره برای مدت دو سال انتخاب گردیدند:

* شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام)

* شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز (سهامی خاص)

* شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی خاص)

* شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی خاص)

* شرکت پارس مسکن سامان (سهامی خاص)

۹ بهمن ۱۳۹۵
روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۱,۴۱۲
کد خبر : ۵,۸۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید