تندیس بهترین سازه فولادی به مجتمع تجاری چهار باغ بالا شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود تعلق گرفت .


در دومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی سازه و فولاد، علی مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، تندیس طرح تقدیر شده فولادی را بابت اجرای پروژه مجتمع اداری - تجاری چهار باغ بالا دریافت نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این کنفرانس که روزهای سوم و چهارم اسفند ماه 95 در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد، در ارزیابی صورت گرفته توسط کمیته داوری انجمن سازه فولاد ایران، مجتمع اداری- تجاری چهار باغ بالا، تندیس ویژه کنفرانس را با عنوان طرح تقدیر شده فولادی ایران به خود اختصاص داد. دبیرخانه اجرایی همایش این پروژه با بررسی 11 طرح سازه و فولادی ارائه شده به کمیته (متشکل از اعضای هیات علمی دانشگا‌ه‌ها، نماینده‌هایی از سازمان نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور، نمایندگانی از معاونت فنی و عمرانی شهرداری‌‌ها و ...)، در نهایت مجتمع اداری- تجاری چهار باغ را شایسته دریافت تندیس طرح برتر سازه فولادی دانست.
شایان ذکر است در این همایش، مهندس مروج، معاون توسعه فناوری و ساخت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه کارشناسان این واحد و نیز مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود حضور داشتند. روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در نمایشگاه جانبی این کنفرانس با ایجاد غرفه‌‌ای با حضور کارشناسان فروش و کارشناسان فنی شرکت گروه و شرکت سرمایه‌گذاری زاینده‌رود، پاسخگوی مراجعه کنندگان به غرفه بود.

1 1

 تندیس سازه برتر فولادی کشور به مجتمع تجاری اداری چهارباغ بالا تعلق گرفت.

1 2

 تندیس سازه برتر فولادی کشور به مجتمع تجاری اداری چهارباغ بالا تعلق گرفت.

1 3

نمایی از مجتمع تجاری - اداری چهارباغ بالا

 

 

1 4

نمایی از اسکلت مجتمع تجاری - اداری چهارباغ بالا

 

 

۶ اسفند ۱۳۹۵
تعداد بازدید : ۱,۵۳۱
کد خبر : ۵,۹۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید