بازدید مدیران شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از محل پروژه‌ی " دهکده‌ی سلامت تبریز "

آقای مهندس فرشچیان، رئیس محترم هیئت‌مدیره‌ی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه آقای مهندس امینی و آقای مهندس مروج، از محل پروژه‌ی دهکده‌ی سلامت و زمین پروژه‌ی 2000 واحدی بافت فرسوده بازدید به عمل آوردند.

:small_orange_diamond:روز دوشنبه بیست و هفتم شهریور 96، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب میزبان مدیران ارشد و معاونین شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن بود. در این روز پس از برگزاری جلسه‌ی هیئت‌مدیره، از پروژه‌های شرکت نیز بازدید به عمل آمد.
:small_orange_diamond:محل اجرای پروژه‌ی دهکده‌ی سلامت تبریز، واقع در منطقه‌ی 9 شهرداری تبریز از جمله پروژه‌هایی بود که در همراهی با آقای مهندس شاهوردی شهردار محترم منطقه‌ی 9 تبریز و یاسمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب و معاونین ایشان مورد بازدید قرارگرفته و بازدیدکنندگان ضمن مشاهده محل اجرای پروژه، در جریان اقدامات انجام‌یافته در این خصوص قرار گرفتند.
:small_orange_diamond:ضمناً زمین پروژه‌ی بافت فرسوده به متراژ 54000 مترمربع در غرب شهر تبریز مورد بازدید قرارگرفته و رهنمودهای لازم در رابطه با نحوه‌ی ادامه و طراحی و شیوه‌ی اجرای پروژه از سوی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت گروه ارائه گردید.

بازدید شهریور 96 4
بازدید شهریور 96 3
بازدید شهریور 96 2
بازدید شهریور 96 1  

۲۹ شهریور ۱۳۹۶
تعداد بازدید : ۱,۱۴۴
کد خبر : ۶,۰۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید