مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام

ثتران

 

 

آگهی پذیره نویسی افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) ثبت شده به شماره 269170 باشناسه ملی 10103074333

  

به اطلاع می رساند به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1399/06/26 و مجوز شماره 094-994/641428 مورخ  1399/06/12 سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر گردید سرمایه شرکت از طریق صدور سهام جدید از مبلغ 1,200 میلیارد ریال به مبلغ 1,800 میلیارد ریال منقسم به 1,8 میلیارد سهم 1,000 ریالی به شرح زیر افزایش یابد:

1-     سرمایه فعلی شرکت: 1،200 میلیارد ریال

2-     مبلغ افزایش سرمایه: 600 میلیارد ریال

3-     مبلغ سرمایه پس از افزایش: 1،800 میلیارد ریال

4-     ارزش اسمی هر سهم : 1،000 ریال

5-     تعداد سهام عرضه شده: 382،464،064 سهم

6-     نوع سهم: عادی با نام

7-     محل افزایش سرمایه: مبلغ 382,465 میلیون ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و مبلغ 217,535 میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها انجام خواهد شد.

8-     موضوع افزایش سرمایه: تامین منابع مالی جهت ساخت پروژه بنفشه 2 و اصلاح ساختار مالی.

9-     به هر صاحب سهم، در ازای هر 100 سهم متعلقه در تاریخ 1399/06/26 تعداد 31 حق تقدم خرید سهم جدید و تعداد 18 سهام جایزه تعلق می گیرد. بدیهی است تعداد دقیق سهام و حق تقدم های متعلقه هر سهم در گواهینامه حق تقدم محاسبه و به سهامداران اعلام خواهد شد.

10- سهامدارانی که ظرف مدت 7 روز از تاریخ انتشار آگهی به علت تغییر آدرس و یا به هر دلیل، گواهینامه حق تقدم خود را دریافت ننمایند، می توانند جهت دریافت گواهینامه مربوطه به آدرس مندرج در بند 12 این آگهی مراجعه نمایند.

11- مهلت استفاده از حق تقدم در خرید سهام جدید، 60 روز از تاریخ انتشار این آگهی می باشد.

12- سهامداران محترمی که تمایل به استفاده از حق تقدم خود دارند، حسب مورد باید بر اساس موارد بیان شده زیر اقدام نمایند:

· سهامدارانی که به موجب گواهی حق تقدم خرید سهام جدید، فاقد مطالبات بوده و یا مطالبات آنان، بهای سهام جدید را تامین نمی کند، می بایست ظرف مهلت مقرر بهای سهام یا مابه التفاوت آن را به حساب شماره 420000061408 این شرکت نزد بانک مسکن شعبه مستقل مرکزی تهران کد 1111 واریز و رسید بانکی مربوطه را به انضمام گواهینامه حق تقدم خرید سهام جدید، ظرف مهلت استفاده از حق تقدم، با پست سفارشی به نشانی تهران - میدان ونک خیابان گاندی جنوبی خیابان 21 پلاک 3 کد پستی 1517937711  ارسال نموده و یا مدارک را مستقیماً به امور سهام شرکت واقع در تهران میدان ونک خیابان گاندی جنوبی- خیابان 21 -پلاک 3 تحویل و رسید دریافت نمایند.

· سهامدارانی که به موجب گواهینامه حق تقدم خرید سهام جدید، دارای مطالبات به میزان بهای سهام جدید می باشند، می بایست ظرف مهلت مقرر ضمن تکمیل گواهی حق تقدم، مبنی بر اعلام موافقت با تبدیل مطالبات به سرمایه، مراتب را با پست سفارشی به نشانی تهران - میدان ونک - خیابان گاندی جنوبی - خیابان 21 - پلاک 3 - کد پستی 1517937711 ارسال نموده و یا مدارک را به آدرس تهران - میدان ونک - خیابان گاندی جنوبی - خیابان 21 - پلاک 3 تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

· تذکر: عدم ارسال مستندات یاد شده یا عدم واریز بهای اسمی، به منزله عدم استفاده از حق تقدم می باشد.

 

13- در صورت عدم تمایل به مشارکت در افزایش سرمایه، سهامداران می توانند در مهلت تعیین شده برای پذیره نویسی نسبت به واگذاری حق تقدم خود از طریق فرابورس ایران اقدام نمایند. با توجه به قابلیت معامله مکرر حق تقدم خرید سهام شرکت، خریداران نهایی می بایست قبل از پایان مهلت پذیره نویسی نسبت به واریز بهای سهام جدید و ارسال مستندات به شرح بند 12 اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارسال مستندات یاد شده یا عدم واریز بهای اسمی، سهام جدید به آنها تعلق نخواهد گرفت.

14- حق تقدم سهامدارانی که در مهلت مقرر از حق تقدم خود استفاده ننموده اند و همچنین پاره سهم های ایجاد شده، توسط شرکت از طریق فرابورس ایران عرضه و مبلغ حاصل از فروش پس از کسر هزینه ها و کارمزد متعلقه به حساب بستانکاری سهامداران منظور خواهد شد.

نکات مهم:

· مسئولیت صحت و قابلیت اتکای اطلاعات آگهی پذیره نویسی بر عهده ناشر است.

· ناشر، شرکت تامین سرمایه، حسابرس، ارزشیابان و مشاوران حقوق ناشر، مسئول جبران خسارت وارده به سرمایه گذارانی هستند که در اثر قصور، تقصیر، تخلف و یا به دلیل ارائه اطلاعات ناقص و خلاف واقع در عرضه اولیه که ناشی از فعل یا ترک فعل آن ها باشد، متضرر گردیده اند.

· ثبت اوراق بهادار نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقررات قانونی و مصوبات سازمان بورس و اوراق بهادار و شفافیت اطلاعاتی بوده و به منزله تائید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت ها یا طرح های مرتبط با اوراق بهادار توسط سازمان نمی باشد.

· با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت، این افزایش سرمایه تا تاریخ برگزاری مجمع نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت نخواهد رسید.

تذکر: با توجه به عدم ثبت افزایش سرمایه شرکت تا تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به دارندگان حق تقدم سود تعلق نخواهد گرفت.

· سایر افرادی که تمایل به خرید حق تقدم عرضه شده در فرابورس ایران را دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت شرکت، می توانند به سایت اینترنتی شرکت به آدرس Tehran.maskanco.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88875251-021 تماس حاصل نمایند.

· گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه، گزارش بازرس قانونی در این خصوص و همچنین بیانیه ثبت سهام جدید در سایت اینترنتی شرکت به آدرس Tehran.maskanco.ir و سیستم جامع اطلاع رسانی ناشران به آدرس WWW.Codal.ir  در دسترس می باشد.

· پذیره نویسان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از موارد یاد شده در این اعلامیه مراتب را کتباً به سازمان بورس و اوراق بهادار به آدرس زیر ارسال نمایند.

تهران - ابتدای خیابان ملاصدرا - شماره 13 سازمان بورس و اوراق بهادار - اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای.

 شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)

 

ارسال گواهینامه حق تقدم خرید سهام

۶ مهر ۱۳۹۹
تعداد بازدید : ۳,۱۰۲
کد خبر : ۷,۲۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید