بازدید مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره گروه مالی بانک مسکن از بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن

ثتران
مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره گروه مالی بانک مسکن با حضور در شهر جدید اندیشه، از پروژه «مرکز شهر» اندیشه، بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن در کشور دیدن کردند

به گزارش روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، دکتر‌«محمدرضا جواهری‌تفتی» مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در راس هیئتی متشکل از دکتر «جواد‌جوان‌مجیدی» رئیس هیئت‌ مدیره، مهندس « شفیع نادری» مدیر فنی مهندسی گروه مالی بانک مسکن با همراهی دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ،  دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، مهندس « وحید بهرامیان» سرپرست معاونت فناوری و مدیریت ساخت، مهندس « مصطفی خاکساریان » سرپرست شرکت پارس مسکن، روز چهارشنبه 19 خرداد 1400 با حضور در شهر جدید اندیشه، از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران در این شهر بازدید کردند.

مهندس «علی شاه‌حیدری» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران به همراه «امیر منتی» معاون فنی و اجرایی و « امیر حسین توکل زاده » معاون اداری و مالی و مدیران پروژه‌ها، دکتر جواهری  را در پروژه‌ مرکز شهر همراهی کرده و توضیحات لازم را ارایه کردند که در این میان ، دکتر جواهری نیز در خصوص مسائل تخصصی اجرایی، ضمن تقدیر از زحمات مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن و  شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران، مواردی را ابراز و با مدیران اجرایی پروژه تبادل نظر کردند. مهندس شاه حیدری در معرفی پروژه مرکز شهر اندیشه گفت : این پروژه بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن در کشور است که در زمینی به مساحت 40 هکتار در قالب 8 زون (قطعه) در 42 بلوک 5 طبقه به تعداد 1200 واحد مسکونی و تجاری جمعاً به مساحت 200 هزار متر مربع فضای مسکونی و تجاری در حال ساخت می باشد. وی در خصوص پیشرفت عملیات اجرایی پروژه اذعان کرد: خوشبختانه طبق برنامه پیش بینی شده اجرایی، علی رغم مشکلات موجود بر اثر شیوع بیماری کرونا و نوسانات قیمت، قطعات مختلف از 10 درصد تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و به طور متوسط در کل پروژه حدود 35 درصد پیشرفت حاصل شده است. مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اتخاذ شده روند ساخت و ساز طبق برنامه انجام گردد. 

بازدید از پروژه بنفشه 2 و مرکز نوآوری و فن‌آوری گروه سرمایه‌گذاری مسکن واقع در سایت پروژه بنفشه 2، بخش دیگری از برنامه بازدید دکتر جواهری و همراهان بود.

 

بازدید دکتر جواهری از مرکز شهر

 

بازدید دکتر جواهری از مرکز شهر

رسانه جدید

 

بازدید دکتر جواهری از مرکز شهر

 

بازدید دکتر جواهری از مرکز شهر

 

بازدید دکتر جواهری از مرکز شهر

 

۲۰ خرداد ۱۴۰۰
روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۱,۶۰۰
کد خبر : ۷,۴۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید