انتخاب مدیرعامل جدید ثتران

انتخاب مهندس علی قربانی به عنوان مدیرعامل جدید ثتران

ثتران
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی عام) باستناد مصوبه مجمع عمومی عادی مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ و جلسه هیئت مدیره مورخ 1401/05/12 جناب آقای مهندس علی قربانی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.

در جلسه ای که در روز چهارشنبه مورخ 12 مردادماه 1401 با حضور آقای دکتر مهدی طحافچی (نایب رییس هیئت مدیره و مدیر عامل محترم گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام)) و هیئت محترم همراه، همچنین جناب آقای دکتر کرمی (عضو محترم هیئت مدیره ثتران) و معاونین این شرکت برگزار گردید، سرپرست سابق این شرکت جناب آقای دکتر علی نبی زاده تودیع و مدیرعامل جدید شرکت، جناب آقای مهندس علی قربانی معرفی گردید. در این مراسم، ضمن اعطای حکم به مدیر عامل جدید، لوح سپاسی نیز بابت زحمات بی دریغ سرپرست سابق این شرکت به ایشان اعطا گردید.  

مدیران و معاونین حاضر در جلسه ضمن عرض خوش آمد گویی و آرزوی موفقیت برای ایشان، نکات ارزنده ای را در خصوص اعتماد به نیرو های با تجربه و استفاده از نیرو های جوان و کارآزموده به حاضرین در جلسه خاطر نشان کردند. صحبت ها در این جلسه با رهنمود های دکتر طحافچی خاتمه یافت؛ ایشان ضمن قدردانی و یادآوری زحمات شبانه روزی جناب آقای دکتر نبی زاده، که در طول فعالیت های بی دریغ خود در این شرکت تحولات عظیمی را به وجود آوردند، خاطر نشان کردند استفاده از تجربه دیگران و تمرکز بر رویکرد کارگروهی می تواند باعث هم افزایی و حرکت صحیح در مسیر نیل به اهداف شود. مهندس قربانی نیز در ادامه صحبت های ایشان با اضافه نمودن نکاتی کلیدی همچون سرلوحه قراردادن همسویی و همدلی همه دست اندرکاران و همدلی با یکدیگر در مسیر پر فراز نشیب موفقیت و اعتماد به یکدیگر باعث ماندگار شدن نام نیکی خواهد شد، که گذشگان از برند سرمایه گذاری مسکن تهران به یادگار گذاشته اند.

 

عکس 1



۱۲ اَمرداد ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۱,۵۰۷
کد خبر : ۷,۹۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید