پیام تسلیت مدیرعامل ثتران

پیام تسلیت مدیرعامل ثتران به مناسبت فرارسیدن ایام الله عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

ثتران
به گزارش روابط عمومی ثتران، همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شهادت سرور سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، علی قربانی در پیامی این ایام را تسلیت و تعزیت گفت

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی عام) با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ثتران، همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شهادت سرور سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، علی قربانی در پیامی این ایام را تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است: "عاشورا، گلستانی است با سَروْهای سرخ شهادت و نخل‏های ارغوانی ایثار و خون و دانشگاهی است که هر سالک الی اللّه‏ باید آن را ببیند."

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است. امروز، این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام آزادگی، بصیرت و حق خواهی کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و تمامی شیعیان تسلیت گفته و توفیق همگان از جمله همکاران گرامی شاغل در این شرکت را در کسب فیض‌ معنوی از این ایام مسئلت می‌نمایم.»


۱۵ اَمرداد ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۴۸۱
کد خبر : ۸,۰۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید