در مراسمی که در روز سه شنبه 1400/06/16 با جمعی از معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد مهندس علی شاه حیدری (مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)) برگزار گردید، شاه حیدری ضمن اشاره به سوابق و توانمندی های مهندس محمد شعیبی ابراز داشت روابط عمومی به عنوان پیشخوان سازمان وظیفه اطلاع رسانی ، تبلیغات ، انتقال نظریات ، پیشنهادات را بر عهده دارد بنابراین طراحی و برنامه ریزی برای تدوین و اجرای نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان و نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات اهداف و مأموریت های ذیل را به نحو مطلوبی محقق نماید. 1- برقراری ارتباط با گروه های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای جلب اعتماد عمومی و رسیدن به چشم انداز سازمان در کمترین زمان. 2- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط بین رسانه و گروه های موثر بر کار آمدی و اثر بخشی سازمان. 3- ایجاد همدلی ، تقویت تفاهمات ، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسته برای اعتماد سازی و افزایش سرمایه انسانی. 4- توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت با اهتمام به امر چابک سازی و ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی. 5- ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان در مجامع و ارتقای فرهنگ دینی کارکنان سازمان با اهتمام ب بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی با رسانه های مکتوب و سایت های خبری. 6- گسترش و تبیین رویگرد تحلیلگرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی با ارائه چهره ای مثبت و موجه از سازمان. در پایان مهندس شاه حیدری و اعضای مدیران ضمن ابراز خرسندی از سوابق درخشان و تلاشهای مهندس شعیبی در سنوات گذشته تجلیل نمودند و از خداوند متعال برای ایشان در سمت جدید توفیقات روز افزون را خواستار شدند.