روابط عمومی ثتران معرفی شد

معرفی جناب آقای مهندس محمد شعیبی به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) معرفی گردید

ثتران
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در روز سه شنبه مورخ 1400/06/16 طی حکمی از طرف مهندس علی شاه حیدری (مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران)، جناب آقای مهندس محمد شعیبی به سمت سرپرست روابط عمومی این شرکت منصوب شد.

در مراسمی که در روز سه شنبه 1400/06/16 با جمعی از معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد مهندس علی شاه حیدری (مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)) برگزار گردید، شاه حیدری ضمن اشاره به سوابق و توانمندی های مهندس محمد شعیبی ابراز داشت روابط عمومی به عنوان پیشخوان سازمان وظیفه اطلاع رسانی ، تبلیغات ، انتقال نظریات ، پیشنهادات را بر عهده دارد بنابراین طراحی و برنامه ریزی برای تدوین و اجرای نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان و نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات اهداف و مأموریت های ذیل را به نحو مطلوبی محقق نماید.

1- برقراری ارتباط با گروه های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای جلب اعتماد عمومی و رسیدن به چشم انداز سازمان در کمترین زمان.

2- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط بین رسانه و گروه های موثر بر کار آمدی و اثر بخشی سازمان.

3- ایجاد همدلی ، تقویت تفاهمات ، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسته برای اعتماد سازی و افزایش سرمایه انسانی.

4- توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت با اهتمام به امر چابک سازی و ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی.

5- ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان در مجامع و ارتقای فرهنگ دینی کارکنان سازمان با اهتمام ب بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی با رسانه های مکتوب و سایت های خبری.

6- گسترش و تبیین رویگرد تحلیلگرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی با ارائه چهره ای مثبت و موجه از سازمان.

در پایان مهندس شاه حیدری و اعضای مدیران  ضمن ابراز خرسندی از سوابق درخشان و تلاشهای مهندس شعیبی در سنوات گذشته تجلیل نمودند و از خداوند متعال برای ایشان در سمت جدید توفیقات روز افزون را خواستار شدند. 

 

روابط عمومی

 

۱۶ شهریور ۱۴۰۰
روابط عمومی شرکت سرمایه‌ گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۸۳۵
کد خبر : ۷,۵۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید