میزبانی ثتران، در دارالعباده ایران

جلسه ثتران با مسئولین، دست اندرکاران و مدیران حوزه شهری شهر یزد برگزار شد

ثتران
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی عام) جلسه ای در خصوص رفع مشکلات و مسائل پروژه تازه تعریف شده شهر آرا شهر یزد با حضور مسئولین، دست اندرکاران و مدیران محترم حوزه شهری این شهر برگزار شد.

در جلسه ای که در روز شنبه  مورخ 17  اردیبهشت ماه  1401 با حضور سرپرست جدید ثتران و چندی از مسئولین، دست اندرکاران و مدیران محترم حوزه شهری به همراه هیئت محترم همراه برگزار گردید، پس از تلاوت قرآن کریم، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و  نمایش کلیپی که در خصوص عملکرد شرکت در چندسال اخیر تهیه شده بود؛ مهندس شعیبی، مسئول روابط عمومی ثتران، ضمن تشکر از حضور میهمانان گرانقدر به این جلسه، با معرفی جناب آقای سلیمانی، مسئول محترم سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهر یزد، جلسه را به طور رسمی آغاز نمود.

جناب آقای سلیمانی، مسئول محترم سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهر یزد، پس از معرفی افراد حاضر در جلسه در خصوص مسائل و مشکلات پروژه شهرآرا و هدف از تعریف آن، با توجه به نیاز ها و دغدغه های مردم و مسئولین شهر یزد، راهنمایی هایی را در این خصوص ابراز نمودند، ایشان همچنین خاطر نشان کردند که این پروژه می تواند به یک مجموعه کارآمد برای ساکنین و همشریان در آینده بدل شود.

جناب آقای دکتر نبی زاده، سرپرست و عضو محترم هیئت مدیره ثتران، ضمن خوش آمدگویی، در خصوص روند شکل گیری طرح اولیه و تشریح برنامه ها و اهداف پروژه شهرآرا توضیحاتی را ضمیمه نمودند. ایشان خاطر نشان کردند که با همراهی مسئولین، دست اندرکاران و مدیران حوزه شهری می توان این پروژه را به یک مجموعه شاخص و نام آور در منطقه تبدیل کرد؛ ضمن اینکه پتانسیل های موجود در یزد و نوع معماری این پروژه، که ترکیبی از معماری مدرن و سنتی شهر یزد است، می تواند باعث تحقق شعار مقام معظم رهبری که سرلوحه قرار دادن تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در سال پیش روست، شود.

شرکت مهندسین مشاور پُلشیر، به عنوان مشاور پروژه شهرآرا، در خصوص ایده آشتی معماری مدرن و سنتی با توجه به فرهنگ و رفع نیازهای ساکنین بومی منطقه، ارائه ای را به سمع و نظر مدیران حوزه شهری شهر یزد رساندند.

جناب آقای مهندس محی الدینی، شهردار محترم شهر یزد، با  اشاره به برخی موضوعات و ارائه نظر در خصوص بخش های مختلفی از پروژه نیز ابراز امیدواری نمودند و خاطر نشان کردند که شهر یزد از دیرباز محل تولد و رشد افراد تاثیر گذار در تاریخ درخشان ایران بوده است، لذا باید مجموعه ای برای آینده سازان این آب و خاک طراحی و اجرا شود تا به تمام نیاز های دینی، اجتماعی و فرهنگی پاسخ دهد.

جناب آقای مهندس نیکو نژاد، عضو محترم شورای اسلامی شهر یزد نیز در تکیمل صحبت های شهردار محترم یزد در خصوص آداب و فرهنگ مردم شریف یزد سخن به میان آوردند و با نگاهی موشکافانه اشاره به نکته هایی قابل تامل و مورد نیاز ساکنین این پروژه نمودند تا با رفع این نکات بتوانیم مسکنی خوب را برای زندگی  بهتر فراهم آوریم.

در این جلسه، مدیران و دست اندرکاران دیگری در حوزه شهری شهر یزد نیز با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص بهینه نمودن طرح های نهایی شهرآرا به مدیران ارشد ثتران در خصوص تصمیم گیری های نهایی کمک های بسزایی نمدند. حضور جناب آقای مهندس احمدی، معاونت محترم فنی و اجرایی، جناب آقای مهندس کمایی، معاونت محترم واحد توسعه و بازرگانی، و همچنین جناب آقای مهندس روشن بخش، مدیریت محترم واحد کنترل پروژه، در کنار مدیر پروژه شهرآرا باعث شد تا مسائل به صورت کلان برنامه ریزی شود و روند اجرای چنین مجموعه ای بیش از پیش برای ساخت مسکنی خوب و درخور مردم شریف یزد و همچنین فرصتی دیگر جهت سرمایه گذاری مطمئن در مرکزی ترین استان ایران فراهم شود.

 

بازدید یزد-010217

 

 

بازدید یزد-010217

 

بازدید یزد-010217

 

بازدید یزد-010217

 

بازدید یزد-010217

 

بازدید یزد-010217

 

 

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۸۶۴
کد خبر : ۷,۹۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید