دیدار در جهت افزایش همکاری

دیدار مدیرعامل ثتران و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه

ثتران
به گزارش روابط عمومی ثتران در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ مدیر عامل جدید ثتران جناب اقای مهندس قربانی با مدیرعامل محترم شرکت عمران اندیشه جناب آقای دکتر مسلم خانی دیدار نمودند.

مدیر عامل ثتران در دیدار با مدیرعامل عمران اندیشه در خصوص ابر پروژه ایرانشهر (مرکزشهر) جهت افزایش همکاری و هماهنگی برای پیش برد هرچه بهتر اهداف و چشم انداز های هر دو سازمان و همچنین مسائل پیرامون این پروژه صحبت کردند. 

مهندس قربانی در این دیدار ابراز نمودند که همکاری با شرکت عمران باعث شده تا پروژه در آرامش به مسیر خود ادامه دهد و به اهداف اصلی خود که تامین مسکنی خوب و در شان مردم شریف ایران زمین است عمل نماید. در این جلسه دکتر مسلم خانی نیز در جهت حفظ ارتباط مستمر و تامین نیازهای پروژه و پاسخگویی هرچه سریعتر به ذی نفعان خاطر نشان کردند که شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران و برند گروه سرمایه گذاری مسکن و در راس آنها بانک مسکن یک نام شماخته شده ای است که از سال ۷۲ تا به امروژ پروژه های بی نظیری را در فازهای مختلف شهر اندیشه به اتمام رسانده است که مسکنی است خوب و درخور برای مردم شریف منطقه اندیشه و حتی اطراف آن و در این راه ساخت پروژه هایی همچون بنفشه ۲ و بالاخص ایرانشهر می تواند مرکزی باشد برای گردهم آمدن مردمی که میخواهند مسکنی خوب برای آرامش داشته باشند. شرکت عمران نیز تمام تلاش خود را در جهت تامین رفاه و آسایش همشهریان خود نموده است و امید دارد با افتتاح ابر پروژه ایرانشهر در اطراف بازار زیبای ایرانی اسلامی رونق مجددی به فاز چهار اندیشه باز گردد و شاهد پویایی هرچه بیشتر این شهر جدید باشیم.
این جلسه با بازدید از زون های مختلف ایرانشهر و بررسی های فنی و مهندسی با حضور جناب آقای مهندس احمدی (معاونت محترم واحد فنی و اجرایی) و تیم حراست، مدیران و سرپرستان پروژه و نیروهای فنی و اجرایی به پایان رسید.

 

دیدار

۳۰ اَمرداد ۱۴۰۱
تعداد بازدید : ۷۱۸
کد خبر : ۸,۰۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید