آماده سازی با تمام توان

بازدید سرزده مدیر عامل ثتران از پروژه های نگین دولت آباد و ایرانشهر اندیشه

ثتران
به گزارش روابط عمومی ثتران در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ مدیر عامل ثتران، جناب اقای مهندس قربانی به صورت سرزده از پروژه های نگین دولت آباد و ایرانشهر اندیشه بازدید به عمل آوردند.

مدیر عامل ثتران در این بازدید ابتدا از پروژه نگین دولت آباد بازدید نمودند و پس از بررسی قسمت های مختلف با جناب آقاي مهندس قائدی ،مدیر پروژه نگین در خصوص نواقص و ایرادات باقی مانده و رفع هرچه سریعتر آنها جهت افتتاح و بهره برداری صحبت کردند.

این بازدید با حضور تیم فنی پروژه نگین و بیان نیازهای خود ادامه یافت تا مدیرعامل حلالی باشد برای مشکلات پیش روی آنها؛ مهندس قربانی نیز در صورت ارائه برنامه زمان بندی قبول نمودند که موانع را تا حد امکان برطرف سازند. این بازدید با تعیین تاریخ برای حل مشکلات پیش روی تیم اجرایی نگین به پایان رسید.

در ادامه مهندس قربانی به صورت سر زده از پروژه های بنفشه 2، ایرانشهر اندیشه (قطعه های شمالی) بازدید به عمل آوردند و پس از بررسی های فنی و گفتگو با تیم اجرایی خاطر نشان نمودند که اولیوت کار ما تامین نیاز های مردم است و باید مشکلات و موانع پیش رو با یک زمانبندی مشخص از سر راه برداشته شود، نیروهایی که کم کاری می کنند باید با نروهای تازه نفس تعویض شوند و هیچ بهانه ای برای پشت گوش انداختن کارها نخواهد بود.


بازدید ۱۰.۶
بازدید ۱۰.۵
بازدید ۱۰.۴
بازدید ۱۰.۳
بازدید ۱۰.۲
بازدید ۱۰

۱ شهریور ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۳۶۵
کد خبر : ۸,۰۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید