«مسکن» پیشران اقتصاد است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

پیام مدیرعامل محترم ثتران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

ثتران
به گزارش روابط عمومی ثتران در روز چهارشنبه مورخ 1401/06/02 مدیر عامل ثتران، جناب اقای مهندس قربانی پیامی را جهت عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند به رشته تحریر درآوردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

صفحات تقویم شهریور ماه در دل خود یادگاری از رادمردانی پارسا و با فضیلت را جای داده است که همواره در طول عمر پربار خود لحظه‌ای دست از مبارزه نکشیدند و در راه خدمت به مردم، جان خویش را در طبق اخلاص نهاند؛ این روز یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که با ایمان، ساده زیستی و صداقت برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند. شهیدان رجائی و باهنر پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند و تا امروز در گذر زمان، بدست مدیران و خدمت گذاران این دولت الهی بیش از پیش در اهتزاز باشد. هفته‌ی دولت فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ازخداوند متعال مسئلت می نمایم. 

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) در طول عمر خود همیشه در صحنه انبوه سازی حضور پررنگی داشته است و به عنوان یکی از بازوهای ساخت و ساز در کشور شناخته شده است لازم به ذکر است که این جمله از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همیشه سرلوحه مدیران و کارکنان بخش های مختلف این شرکت قرار گرفته است که : " الگوی‌ ساخت‌ مسکن‌ در کشور باید با توجه‌ به‌ نیازهای‌ واقعی‌ زندگی‌ مردم‌ و متناسب‌ با فرهنگ‌ و روحیات‌ مردم‌ تهیه‌ شود."؛ این شرکت با استفاده از تمام پتانسیل های بالقوه خود در جهت تحقق اهداف دولت مردمی جناب آقای رئیسی به صحنه سازندگی بیش از پیش وارد خواهد شد و با یاری جستن از خداوند متعال در زمینه اجرایی شدن هرچه بیشتر طرح هایی همچون طرح نهضت ملی مسکن و تامین مسکنی در خور اقشار مختلف مردم شریف و زحمت کش ایران به صورت جهادی عمل خواهد کرد. مدیران و نیروهای ستادی و اجرایی این شرکت با عشق و تخصص سنگ بنای مسکنی را می سازند که تا سال ها محل رشد و پرورش فرزاندانی باشد که خود را در مسیر شهدا و انقلاب قرار خواهند داد و همیشه پای آرمان های این نظام خواهند ماند. ثتران نامی آشنا برای مردم این سرزمین است و یادآور اصالت، نوآوری و تخصص است. امید است که همه مدیران فعال در حوزه ساخت و ساز کشور بتوانند سهمی در تحقق اهداف این دولت مردمی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

اللهم عجل لولیک الفرج

علی قربانی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)

۲ شهریور ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۴۹۰
کد خبر : ۸,۰۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید