شهرآرا میزبان مدیرعامل ثتران شد

اولین جلسه مدیر عامل جدید ثتران در پروژه شهرآرا یزد

ثتران
گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ مدیر عامل جدید ثتران جناب اقای مهندس قربانی از پروژه شهرآرا یزد بازدید نمودند.

مدیرعامل در بازدید روز پنجشنبه به همراه مهندس سرزنده (مدیر پروژه شهرآرا) و مهندس احمدی (معاونت فنی و اجرایی) و اعضای محترم شورای شهر یزد و مشاورین محترم پروژه از بخش های این پروژه بازدید به عمل آورند و در جریان روند عملیات اجرایی قرار گرفتند.

جلسه ای تکمیلی پس از بازدید پروژه تشکیل شد تا مشاورین پروژه در خصوص زوایای مختلف طراحی و اجرا توضیحاتی را ارائه دهند؛ در ادامه اعضای محترم شورای شهر نیز توضیحاتی را در خصوص این پروژه و نیازهای شهری که با احداث این پروژه می تواند برای شهروندان محترم شهر یزد تامین شود را مطرح نمودند. مدیر پروژه نیز در خصوص تامین موارد و پصالح مورد نیاز نکته هایی را نیز به مدیر عامل و معاونت محترم فنی و اجرایی ارائه نمودند.

ایشان ضمن ابراز رضایت از روند پیشفرت پروژه از زحمات دفتر مرکزی شرکت تشکر به عمل آورده و خاطر نشان کردند اولویت ما پیشبرد اهداف شرکت، اجرا و تکمیل شهرآرا برای مردم شریف یزد خواهد بود.

این نخستین بازدید مدیرعامل محترم ثتران از ابر پروژه شهرآرا یزد بوده است و مقرر شده است در جهت پیشبرد هرچه بیشتر این پروژه جلساتی به صورت دوره ای با اعضای محترم شورای شهر و تیم فنی و اجرایی پروژه برگزار گردد.

 

یزد

۳ شهریور ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۵۰۱
کد خبر : ۸,۰۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید