ساخت به شرط تکمیل

بازدید مدیرعامل ثتران از پروژه جماران

ثتران
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) در روز شنبه مورخ 1401/06/05 مدیر عامل ثتران جناب اقای مهندس قربانی از پروژه جماران بازدید نمودند.

مدیرعامل در بازدید روز شنبه به همراه مهندس شریفی (کارشناس پیگیری اداری و املاک) از بخش های مختلف پروژه جماران بازدید به عمل آورند و در جریان روند عملیات تکمیلی، رفع نواقص و  اخذ سند مالکیت قرار گرفتند.

ایشان ضمن ابراز رضایت از نحوه اجرای این پروژه خاطر نشان کردند که هرچه سریعتر موانع و نواقص بر سر راه تکمیل و اخذ سند مالکین پروژه های قدیمی باید برداشته شود و تنها ساخت و ساز نباید هدف کارکنان باشد، بلکه تکمیل، تحویل به موقع و اخذ سند مالکیت نیز از جمله مواردی است که باید در برنامه تیم فنی و اجرایی سازمان قرار گیرد.

ایشان در ادامه افزودند که ساخت و ساز در چنین مناطقی باتوجه به نیاز مسکن برای اقشار مختلف جامعه و همچنین لحاظ نمودن منفعت ذینفعان شرکت می تواند باعث رونق دوباره ساخت و ساز در منطقه و تغییر در نگرش ساخت برپایه برندینگ باشد، زیرا این شرکت در طول سالیان متمادی نشان داده است که به عنوان یک برند می تواند در ساخت، نوآر و الگو باشد.

 


جماران بازدید 2
جماران بازدید 1

۶ شهریور ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۶۸۳
کد خبر : ۸,۰۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید