بازدیدی آینده ساز

بازدید مدیرعامل محترم گروه مالی بانک مسکن و هیئت محترم از ابر پروژه ایرانشهر اندیشه

ثتران
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) در روز سه شنبه مورخ 1401/06/15 مدیرعامل محترم گروه مالی بانک مسکن جناب اقای دکترشیرزادی، و هیئت محترم همراه از پروژه ایرانشهر اندیشه بازدید به عمل آوردند.

"مهندس علی قربانی" (مدیرعامل محترم ثتران)  به همراه مدیران و معاونین خود_جناب آقای "مهندس احمدی" (معاون محترم واحد فنی و اجرایی) و جناب آقای "مهندس متولی" (معاون محترم برنامه ریزی و توسعه)_در بازدید پروژه ایرانشهر اندیشه به عنوان میزبان، پذیرای جناب آقای "دکتر شیرزادی" (مدیرعامل محترم گروه مالی بانک مسکن) و جناب آقای "دکتر جواهری" (ریاست محترم هیئت مدیره) و "دکتر جوان مجیدی" (عضو محترم هیئت مدیره) و هیئت محترم همراه بودند.

بازدید از قطعه پارسه (A) آغاز شد که توجه مدیرعامل محترم گروه مالی بانک مسکن و هیئت محترم همراه را به همراه داشت که در کنار توضیحات تکمیلی "مهندس پردل" (مدیرمحترم پروژه یرانشهر)، این بازدید از جنبه های دیگر فنی و مهندسی نیز توانست نظرات مثبت مدیران ریزبین گروه مالی را به خود جلب کند.پس از بازدید، ایشان در سالن جلسات دفتر پروژه حضور پیدا کردند که توضیحات تکمیلی "مهندس روشن بخش" (مدیر مسئول واحد کنترل پروژه)، توانست دید مثبتی را نسبت به تیم اجرایی و ستادی ثتران در بازدید کنندگان ایجاد نماید و این می تواند بار مثبت و سازنده ای را در روحیه کلیه پرسنل ثتران به همراه داشته باشد؛ زیرا که مدیران بالا دستی شاهد تلاش ها و زحمات شبانه روزی آنها بوده و در جریان کار ایشان قرار گرفته اند، و همچنین به عنوان یک نهاد بالادستی از کارنامه ایشان ابراز رضایت نموده اند. پیش از اتمام بازدید از پروژه، مقصد هیئت بازدید کننده گروه مالی، قطعه کاسپین (D) بود که جلوه منحصر به فردی را به قلب قطعه جنوبی بازار ایرانی اسلامی اندیشه بخشیده است و از دور دست همچون نگینی بر انگشتر فاز چهار این شهر جدید می درخشد. ابراز رضایت از روند اجرایی قطعه کاسپین (و البته کل پروژه ایرانشهر) باعث رفع خستگی در تیم اجرایی (این پروژه) شده است.

لازم به ذکر است که امنیت این پروژه ماحصل تلاش های شبانه روزی (مسئول محترم واحد حراست شرکت) و تیم توانمند ایشان است و کل این بازدید به دلیل رعایت نکات ایمنی و در سایه حراست و حفاظت تیم ایشان در آرامش و بدون کوچکترین مشکل برگزار گردید. در کنار تیم حراست، (عوامل خدماتی) نیز تمام تلاش خود را نسبت به تامین مایحتاج بازدید کنندگان به کار گرفتند و با امکاناتی محدود، خدمتی در خور را ارائه نمودند.

برای نمایش تمام صفحه آلبوم زیر لطفا روی آن کلیک کنید


۱۶ شهریور ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۹۷۷
کد خبر : ۸,۰۳۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید