ناهار دوستانه ثترانی ها با مدیرعامل این شرکت

شکرگزارترین شما در پیش‌گاه خدا کسی است که از نعمت‌‌ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی و شکرگزاری را به عمل آورد. امام سجاد (ع)

ثتران
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) در روز دوشنبه مورخ 1401/08/02مهندس علی قربانی، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) به همراه معاونین، مدیران و پرسنل شرکت به صرف ناهاری دوستانه پرداختند و از زحمات ایشان تشکر کردند.

توجه به ویژگی ها و کیفیت یک ناهار شرکتی عالی برای کارمندان از موضوعاتی است که ذهن بسیاری از مدیران را به خود مشغول نموده است. مخصوصا این که با زندگی در عصر تکنولوژی ، ونیاز کاری وشغلی ,کارمندان شرکت ها برای انجام گستره وسیعی از وظایف وکارهای محوله مجبورند ساعات زیادی را در محل کار خود سپری کنند واین موضوع باعث می‌شود تغذیه کارمندان از خانه به محل کار منتقل شود. در کنار همه این ها می توان صرف ناهار را یک موقیعت مناسب برای استراحت و آشنایی بیشتر در نظر گرفت. از این رو مدیرعامل شرکت، طی یک حرکت هوشمندانه و بدون هماهنگی قبلی امروز تصمیم گرفتند تا در کنار پرسنل باشند. این کار باعث همبستگی و اخوت بیشتر بین کارمندان خواهد شد و از طرفی با ایجاد این حس می توان در جهت افزایش بهره وری سازمانی بهره جست.

مهندس علی قربانی که به تازگی در سمت مدیرعامل این شرکت انتخاب شده اند از همان روزهای ابتدایی توانستند با نوآوری و خلاقیت، حس بهتری را در پرسنل بوجود آورده اند و همیشه در تلاش بودند تا تشویق را در کنار تنبیه برای افزایش بازدهی به کار بگیرند. یک مدیر موفق در دنیای امروز خود را عضوی از سازمان می داند، از اینروست که انجام چنین فعالیت هایی می تواند به عنوان یک الگو برای دیگر مدیرانی که می خواهند سازمانی پویاتر داشته باشند به عنوان سرلوحه قرار گیرد. اینکه پرسنل بدانند مدیران ارشد نیز مانند آنها از امکانات عمومی ای که واحد اداری در اختیارشان گذاشته است استفاده می کنند باعث می شود تا پرده های ترس بی افتد و نگاه های سنتی بالا به پایین از بین برود. امید است که در آینده این حرکت تکرار شود و دیگر پرسنل نیز بتوانند در کنار مدیران ارشد خود چنین امکانی را تجربه کنند.

در آخر نیز مدیر محترم روابط عمومی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل اعم از ستادی و اجرایی، خدماتی و نگهبانی، تشکر ویژه ای را نیز از پرسنل غایب در این جلسه به عمل آورد که به دلیل حضور میهمانان و خریداران امکان حضور در این جلسه را نداشتند که انشاالله در فرصتی مناسب تر در خدمت آنها خواهیم بود، ایشان همچنین از زحمات واحد اداری و مسئول محترم واحد رفاهی در خصوص فراهم نمودن امکانات فراهم شده برای پرسنل تشکر به عمل آوردند و با حمد و ثنای حضرت حق جلسه را خاتمه دادند.

 

۲ آبان ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه‌ گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۴۷۹
کد خبر : ۸,۱۰۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید