ثترانی ها در اندیشه

دیدار مدیرعامل محترم ثتران با مدیرعامل محترم شرکت عمران شهر جدید اندیشه

ثتران
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) در روز چهارشنبه مورخ 1401/09/09 مهندس علی قربانی، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) با مدیرعامل محترم شرکت عمران شهر جدید اندیشه دیداری انجام دادند.

طی بازدیدی که جناب آقای مهندس علی قربانی، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) و جناب آقای دکتر مهدی مسلم خانی، مدیرعامل محترم شرکت عمران شهر جدید اندیشه در روز چهارشنبه مورخ 1401/09/09 در دفتر جلسات شرکت عمران این شهر به عمل آوردند، در خصوص پیشرفت پروژه های مشارکتی و فرصت های مشارکت بیشتر در این شهر گفتگو کردند. مدیرعامل شرکت عمران اندیشه ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه خاطر نشان کردند که این پیشرفت مشهود است و این نتیجه مدیریت صحیح جناب آقای مهندس قربانی است؛ در ادامه هر دو مدیرعامل در خصوص فرصت های مشارکتی بیشتر در شهر اندیشه، با توجه به سابقه درخشان این شرکت در شهر جدید اندیشه، به موازات اجرای پروژه های رو به اتمام ایرانشهر اندیشه صحبت کردند.

پس از این دیدار، مدیرعامل محترم شرکت به همراه جناب آقای مهندس متولی، معاونت محترم واحد توسعه و بازرگانی شرکت از زون های مختلف پروژه ایرانشهر اندیشه بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفتند. 

۹ آذر ۱۴۰۱
روابط عمومی شرکت سرمایه‌ گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۲۹۴
کد خبر : ۸,۱۵۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید