خدایا جهان پادشاهی تو راست، ز ما خدمت آید خدائی تو راست

دیدار با تیم فنی کارگاه پروژه ایرانشهر اندیشه

دیدار با  تیم فنی کارگاه پروژه ایرانشهر اندیشه
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)، روز یکشنبه مورخ 1402.02.17 مهندس علی قربانی، مدیرعامل محترم شرکت ثتران جهت بازدید از پروژه و دیدار با تیم فنی، از کارگاه پروژه ایرانشهر اندیشه بازدید به عمل آوردند.

مهندس علی قربانی، مدیرعامل محترم شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) از ابتدای انتصاب به عنوان مدیرعامل این شرکت توجه ویژه ای به کارگاه های ساختمانی این شرکت داشتند. ایشان ضمن توجه به مسائل فنی به سرمایه های انسانی نیز توجه ویژه ای داشته اند و برترین ثروت و سرمایه را برای هر برند، سرمایه انسانی آن می دانند. 

مهندس قربانی در تمام گفتگوهایشان به این نکته اشاره کرده اند که ما مثل یک خانواده در کنار هم زندگی می کنیم، پس باید حاشیه را کنار گذاشته و با نقد سازنده به پیشبرد اهداف حقیقی شرکت کمک کرد. ایشان ضمن بازدید از سایت ابر پروژه ایرانشهر و عرض خسته نباشید بابت فعالیت شبانه روزی کلیه تیم های ستادی و اجرایی و همچنین یادآوری و گرامی شماردن روز کارگر و روز معمار از اهمیت هر یک سخنی بخ میان آوردند. در ادامه با آشنایی فرد به فرد همکاران کارگاهی و با دریافت برگه نظرات، انتقادات و پیشنهادات سعی نمودند تا با رفع موانع به تسریع تکمیل پروژه کمک کنند. نیروهای اجرایی نیز ضمن تشکر از توجه ایشان، مهندس قربانی و هیئت محترم همراه را به صرف ناهار دعوت کردند.

مهندس قربانی در حاشیه این نشست به واحد روابط عمومی تاکید نمودند که با نصب صندوق انتقادات و پیشنهادات و همچنین استمرار نشست های دوره ای با نیروهای ستادی و اجرایی، بیش از پیش در جریان مشکلات سرمایه انسانی قرارگیرند.


کارگران ثتران

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۲۸۴
کد خبر : ۸,۳۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید