مشتری مداری، هدف واحد فروش

تقدیر از مدیر و کارشناسان واحد فروش و بازاریابی

تقدیر از مدیر و کارشناسان واحد فروش و بازاریابی
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)، در روز چهارشنبه مورخ 1402.03.10 در سالن جلسات این شرکت از مدیر و کارشناسان واحد فروش و بازاریابی توسط مدیرعامل ثتران تقدیر به عمل آمد.

با انتخاب ثتران به عنوان برند برتر در حوزه مشتری مداری در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار و هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در کشور، مدیرعامل این شرکت از پرسنل واحد فروش و بازاریابی تقدیر به عمل آورد.

قربانی، مدیرعامل ثتران ابراز داشت : احترام به مشتری، باید در تار و پود این شرکت نهادینه شود، ثتران از دهه هفتاد افتخار دارد تا با ساخت بیش از 63 پروژه مسکونی در سطح ملی و بین المللی باید در حوزه فروش و بازاریابی بسیار حساس تر از رقبا عمل کند و با احترام و بیان حقیقت با مشتری رفتار کنند. در ادامه شعیبی، مدیر روابط عمومی و برندینگ شرکت خاطر نشان کرد که به کمک سیستم های اتوماسونی و مدیریت دانش می توان بیش از پیش در حوزه مشتری نوآوری ایجاد کرد.

رحمانی، مدیرفروش و بازاریابی با بیان این نکته که شرکت در تلاش است تا در همه حال حامی خریداران باشد، از زحمات پرسنل فعال و کوشای خود در واحد فروش قدردانی کرد. به رسم ادب، متولی، معاونت توسعه و بازرگانی، احمدی، معاونت فنی و اجرایی، فیاضی، مدیر حقوقی، املاک و فروش و بهرامی، مدیر اداری در این مراسم از رحمانی، مدیر فروش و بازاریابی، حسینی و فرد، کارشناسان فروش، از طرف مدیرعامل ثتران، تقدیر به عمل آوردند.

۱۶ خرداد ۱۴۰۲
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۲۷۹
کد خبر : ۸,۳۸۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید