تبریک انتصاب مدیرعامل جدید بانک مسکن

مدیرعامل ثتران انتصاب مدیرعامل جدید بانک مسکن را تبریک گفت

تبریک انتصاب مدیرعامل جدید بانک مسکن
دکتر سید عباس حسینی که با حکم وزیر امور اقتصاد و دارایی به عنوان مدیرعامل بانک مسکن معرفی شد؛ پیاده‌سازی الگوی بانکداری نوین اسلامی و حرکت در راستای تحقق وعده مسکن دولت مردمی را مهم‌ترین ماموریت خود در بانک مسکن دانست‌.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران، مهندس علی قربانی طی پیامی، انتصاب دکتر سید عباس حسینی به عنوان مدیرعامل بانک مسکن را ، تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

جناب آقای دکتر سید عباس حسینی

با سلام و احترام ؛

با اهدای نیکوترین تحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان  مدیرعامل بانک مسکن  تبریک می‌گویم. امیدوارم در سایه ایزد منان و با استفاده از تجارب و توانمندی خود و دیگر همکاران در اعتلای آرمان های‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی در سال (مهار تورم ، رشد تولید) موفق و موید باشید.

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) به عنوان یکی از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن در طول سه دهه فعالیت از تمام ظرفیت های و پتانسیل های خود در جهت تحقق چشم اندازهای بانک مسکن در تامین مسکن خوب و باکیفیت برای اقشار مختلف پایتخت ایران بهره جسته است و مطمئناٌ مدیریت  اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی؛ موجبات ارتقاء این مجموعه را فراهم خواهد نمود، از درگاه حضرت سبحان؛ تداوم تعالی و توفیق؛ سعادت و سیادت جنابعالی را مسالت داریم.

۲۰ تیر ۱۴۰۲
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۷۹۵
کد خبر : ۸,۴۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید