اعطای تندیس سه ستاره به ثتران

کسب تندیس دومین همایش ملی ساخت ایران

تندیس زرین سه‌ ستاره دومین همایش ملی ساخت ایران با رویکرد نشان ملی، اعتبار جهانی به عنوان بالاترین تندیس این همایش به شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران اعطاء شد.
دومین همایش ملی ساخت با رویکرد نشان ملی، اعتبار جهانی
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)، در روز سه شنبه مورخ 1402.05.10 مهندس شعیبی، مدیر روابط عمومی و برندینگ شرکت به نمایندگی از مهندس علی قربانی، مدیرعامل این شرکت تندیس دومین همایش ملی ساخت ایران با رویکرد نان ملی، اعتبار جهانی را کسب کرد.

دومین همایش ملی ساخت ایران با رویکرد نشان ملی، اعتبار جهانی در روز سه شنبه مورخ 1402.05.10 با حضور جمعی از مدیران و مسئولین کشوری در مرکز بین‌المللی همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این همایش، عملکرد و برنامه های اجرایی سال جاری شرکت‌ها بر اساس اولویت تلاش در جهت بومی سازی، تکمیل چرخه تولید و ارتباط واحد های فرآیند تولید، ساخت، تولید و کسب دانش فنی، میزان تولیدات و صادرات و محدوده جغرافیایی صادرات، ارزیابی شده و از سوی اعضای کمیته علمی و شورای سیاست گذاری، شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با کسب بالاترین امتیاز در زمره شرکت های ساختمانی مفتخر به کسب تندیس زرین سه ستاره دومین همایش ملی ساخت ایران شد. مهندس محمد شعیبی، مدیر روابط عمومی و برندینگ این شرکت به نماندگی از مهندس علی قربانی، مدیرعامل محترم ثتران، در این همایش شرکت کرده و موفق به کسب این تندیس برای این شرکت شده است.

اهداف و محورهای مراسم:

  • حمایت از تولید و خدمات ایرانی، پیش نیاز افزایش تولید
  • رفع نیاز وابستگی به واردات کالاهای خارجی و افزایش صادرات کالا و خدمات ایرانی
  • کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاها و خدمات مرغوب ایرانی
  • رابطه بین کیفیت محصول و خدمات، رضایتمندی مشتری و سودمند شرکت
  • نقش نوآوری و اختراعات در تولید ملی و نقش رسانه در حمایت از کالا و خدمات ایرانی
  • فرصتهای بین المللی در ارتقاء تولید و خدمات ملی در پسا تحریم
۱۱ اَمرداد ۱۴۰۲
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۱۹۵
کد خبر : ۸,۵۲۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید