تحول در صنعت انبوه سازی

ثتران، برگزیده هیئت داوران دومین جشنواره ملی صنعت ساختمان شد

دومین جشنواره ملی صنعت ساختمان (تراز)
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)، در روز یکشنبه مورخ 1402.05.15 مهندس علی قربانی، مدیرعامل ثتران از سوی هیئت داوران دومین جشنواره ملی صنعت ساختمان (تراز) در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان، موفق به کسب تندیس شد.

صنعت ساختمان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین موتورهای محرک اقتصاد کشور به شمار می رود. این صنعت به دلیل گستردگی صنوف وابسته فراگیری جغرافیایی عمومیت مخاطب و داخلی بودن اکثر قریب به اتفاق مصالح و فناوری های مورد نیاز سهم به سزایی از تولید ناخالص داخلی و آمار اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است. همچنین با عنایت به نقش موثر این صنعت در کنترل تورم (به دلیل جذب سرمایه های غیرمولد) و بازدهی اقتصادی مناسب برای سرمایه گذاران همواره مورد توجه بخش خصوصی و دولتی قرار داشته است. از این رو در سال جاری که به نام مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است هلدینگ ستاپ با همکاری اتاق تعاون استان تهران، دومین دوره از جشنواره ملی تراز را با هدف هم فکری و هم افزایی بخش های مختلف این حوزه و شناسایی و تجلیل از برترین شرکت های فعال در صنعت ساختمان کشور برگزار می نماید. شورای سیاست گذاری جشنواره به عنوان مهم ترین رکن برگزاری این رویداد با حضور نمایندگان سازمان ها و موسسات دولتی و مردم نهاد و اساتید و متخصصین این حوزه تشکیل گردیده و ضمن تعیین و تبیین اهداف و سیاست های کلان جشنواره بر فرایند برنامه ریزی و حسن اجرای رویداد نظارت می نماید. در حوزه اجرایی جشنواره تراز مشتمل بر دو بخش عمومی و رقابتی خواهد بود. در بخش عمومی نمایندگان سازمان ها موسسات شرکت های دولتی خصوصی و تعاونی اساتید و خبرگان صنعت ساختمان و فعالین رسانه ای و دانش بنیان ضمن حضور در رویداد و برقراری ارتباط و تعامل با یکدیگر از آخرین دستاوردهای این حوزه مطلع گردیده و از بخش های آموزشی و کارگاهی جشنواره بهره می برند. در بخش دوم رویداد شرکت ها و موسسات فعال در صنعت ساختمان و صنایع وابسته در پنج محور با یکدیگر به رقابت پرداخته و شرکت های برتر در هر حوزه توسط هیئت داوران معرفی می گردند.

جشنواره ملی تراز با هدف معرفی و تجلیل از شرکت‌های شاخص و ارزش‌آفرین صنعت ساختمان و صنایع وابسته، با مشارکت و همراهی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مقامات محترم قضایی، مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی، نهادهای پژوهشی، فعالان و صاحب نظران اقتصادی، انبوه‌سازان و شرکت‌های تولیدی و خدماتی، در روز یکشنبه مورخ 1402.05.15 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. این رویداد فرصتی ویژه جهت تعامل مستقیم مدیران ارشد شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف مرتبط با صنعت ساختمان را ایجاد نموده بود و بستری برای هم‌اندیشی نخبگان، اساتید و کارآفرینان برتر این حوزه فراهم آورده بود. همچنین در این گردهمایی با بهره‌گیری از اساتید برجسته کشوری، آخرین متدهای مدیریت پروژه و رهبری کسب‌وکار مرور شد و با توشه ای پربار از دانش و ایده‌هایی نوین، برگ زرین دیگری را در اقتصاد کشور رقم زد. در این رویداد بزرگ ملی، شرکت‌های برتر حوزه صنعت ساختمان، در محورهای چهارگانه «مشتری‌مداری»، «نوآوری»، «تعاون» و «مسئولیت اجتماعی»، به انتخاب هیئت داوران جشنواره و با حضور مقامات محترم دولتی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، تجلیل شدند. در این میان شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران که از دهه هفتاد شمسی با اجرای بیش از شصت پروژه موفق در اقصی نقاط کشور برای طیف وسیعی از اقشار مختلف با استفاده از فناوری های روز دنیا، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت ساختمان و شهرسازی همیشه نام آور بوده است نیز در این جشنواره حضور پیدا کرد و در حوزه مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان و اجرای پروژه های نوآورانه، پس از ارزیابی های متعدد، از سوی هیئت داوران موفق به کسب تندیس برترین برند در دومین جشنواره ملی صنعت ساختمان (تراز) شد.

از میان مسائل و موضوعات متعدد و متنوع این حوزه با توجه به اهداف و اولویت های تعیین شده تمرکز جشنواره تراز بر روی پنج محور اصلی خواهد بود.

  • تعاون: نقش تعاونی ها در توسعه متوازن جمع آوری سرمایه های خرد غیرمولد و مردمی سازی صنعت ساختمان و صنایع وابسته

  • نوآوری در تولید: اهمیت نوآوری در صنعت ساختمان و نقش آن در بهینه سازی تولید

  • مشتری مداری: توجه به خواست مشتری و نقش آن در توسعه کمی و کیفی صنعت ساختمان و صنایع وابسته

  • مسئولیت اجتماعی شرکتی: گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی در میان شرکت ها

  • بهینه سازی مصرف انرژی : نقش صنعت ساختمان در صرفه جویی در مصرف انرژی

۱۵ اَمرداد ۱۴۰۲
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۳۵۲
کد خبر : ۸,۵۳۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید