مقدم؛ پیشتاز پروژه های ثتران

حمایت همه جانبه سازمان نوسازی شهرداری شهر تهران از پروژه مقدم

ثتران شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران سازمان نوسازی شهرداری شهر تهران پروژه مقدم
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)، در روز یکشنبه مورخ 1402.06.05 علی قربانی، مدیرعامل ثتران با سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری شهر تهران، در خصوص پروژه مقدم تهران جلسه ای برگزار کردند.

یکشنبه مورخ 1402.06.05 علی قربانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری شهر تهران در دفتر جلسات این شرکت جلسه ای را در خصوص تعیین تکلیف پروژه مقدم برگزار کردند. این جلسه که به میزبانی سازمان نوسازی بود، با توضیحاتی در خصوص روند اجرایی پروژه توسط معاونین و مدیران هر دو شرکت آغاز شد.

علی قربانی، مدیرعامل ثتران در این جلسه اظهار کرد که رکت به دنبال تسریع آغاز عملیات اجرایی پروژه است و در این راستا مناقصه ای را جهت تعیین پیمانکار خاکبرداری این پروژه برگزار کرده است که به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد، با این وجود برای ادامه روند اجرایی نیاز به مدارک و اسنادی است که در قرارداد بر عهده کارفرما، یعنی سازمان نوسازی است و در این راستا شرکت تهران آماده است تا حداکثر همکاری را با این سازمان نموده تا بتوان هرچه سریعتر پروژه را در مراحل بعدی قرارداد. ایشان همچنین اضافه کرد که تاکنون نیز کارهایی در این پروژه انجام شده است که در بازدید ها کاملا مشهود است؛ ایشان همچنین به این نکته اشاره کرد که باتوجه به تکمیل حداکثری پروژه ایرانشهر، هدف ما تعریف پروژه های سودآور و زودبازده برای ذی نفعان شرکت است و در این راه آمادگی هرگونه همکاری را با سازمان نوسازی دارد.

سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری شهر تهران نیز ضمن تشکر از روند اجرایی پروژه، تاکید نمودند که برخی کارها باید فراتر از موارد ذکر شده در قرارداد است و هر دو سازمان باید حداکثر توان خود را در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری و ریاست محترم دولت جمهوری اسلامی ایران در خصوص تامین مسکن خوب و باکیفیت به کار گیرد؛ هدایت همچنین اضافه کرد که جلسات منظمی باید در خصوص تعیین و تکلیف روند پیشرفت پروژه مقدم برگزار شود تا بتوان مشکلات را به حداقل رسانده و نتایج را بهبود بخشید.

 

رسانه جدید

۵ شهریور ۱۴۰۲
روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۲۲۸
کد خبر : ۸,۵۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید