بازدید از برج اداری خدامی

بازدید دوره ای مدیران ارشد ثتران و بانک توسعه و تعاون از برج خدامی

بازدید از برج اداری خدامی
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام)، در روز سه شنبه مورخ 1402.08.09 برج خدامی میزبان علی قربانی و محمد شیخ حسینی بود.

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران، مهندس علی قربانی به همراه مدیرعامل بانک توسعه و تعاون و دیگر مدیران فنی و اجرایی از پروژه برج خدامی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند.

مهندس علی قربانی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران دستورات لازم را درخصوص بسیج پرسنل حوزه فنی و اجرایی و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت این پروژه صادر کرد. وی افزود: تاکنون نواقص و مشکلات بسیاری در این پروژه شناسایی و رفع شده است و به امید خدا به زودی به بهره برداری خواهد رسید. در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در تکمیل این پروژه از کیفیت آن نیز غافل نیستیم، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

دکتر محمد شیخ حسینی، مدیرعامل محترم بانک توسعه و تعاون طی بازدید از این برج ضمن عرض خسته نباشید به کلیه دست اندرکاران مجموعه ضمن ابراز رضایت از پیشرفت حاصل شده خاطر نشان کردند که پس از این بازدید اطمینان ما از زمان تحویل پروژه بیشتر از گذشته شده است و امیدواریم به زودی امکان افتتاح پروژه حاصل گردد.


۹ آبان ۱۴۰۲
روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۲۶۳
کد خبر : ۸,۷۰۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید