خدامی، افتتاح شد

شعبه مستقل مرکزی بانک توسعه تعاون برج خدامی افتتاح شد

شعبه مستقل مرکزی بانک توسعه تعاون برج خدامی افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهام عام)، در روز پنجشنبه مورخ 1402.08.25 با حضور مهدی مسکنی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، محمد شیخ حسینی، مدیر عامل بانک توسعه تعاون، علی قربانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران و جمعی از هیئت همراه، شعبه مستقل مرکزی بانک توسعه و تعاون در برج خدامی افتتاح شد.

برج اداری تجاری خدامی، واقع در میدان ونک، خیابان خدامی، نبش خیابان عطار به درخواست بانک توسعه تعاون، توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به بهره برداری رسیده است، این برج 23 طبقه ای که در زمینی به مساحت 4500 مترمربع با زیربنای 7000 مترمربعی و در قالب 64 واحد اداری و 2 واحد تجاری می باشد، در روز پنجشنبه مورخ 1402.08.25 توسط معاون محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

مهدی مسکنی،معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این مراسم در خصوص رشد شعب بانک ها در کشور سخن گفت و اضافه کرد که امروز تعریف ما از بانک خوب، بانکی است که کمترین مراجعه را داشته باشد و بیشتر امور از طریق زیرساخت های اینترنتی برای عموم در دسترس باشد.

ایشان طی بازدیدی که از شعبه مستقل مرکزی این بانک داشتند، ضمن رضایت از فناوری های به روز و زیرساخت های قوی آن ابراز رضایت و امیدواری کردند و به مسئولین حاضر در جلسه تاکید نمودند که هدف همه ما باید ارائه بهترین خدمات به مردم شریف ایران باشد.

در بخش دیگری از این مراسم، محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون از زحمات کلیه همکاران که در مسیر افتتاح این شعبه نهایت تلاش خود را به خرج دادند، تشکر کردند و خاطر نشان کردند که این بانک با هدف تخصیص منابع و کمک به تأمین سرمایه کارآفرینان به منظور ایجاد اشتغال جدید و کمک به بنگاه های اقتصادی موجود و توسعه آنان به منظور حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصتهای شغلی جدید، ارتقای ظرفیت ها و توانمندی های رقابتی بخش تعاون در سطح ملی و بین المللی، تسهیل ارتباطات و پیوندهای فنی، مالی و اقتصادی بین آنها و تحقق توسعه یکپارچه بخش تعاونی در اقتصاد ملی در تلاش هستیم که به طور مستمر بر این هدف استوار باشیم و با توسعه خدمات و زیرساخت های خود در مسیر نیل به اهداف و چشم اندازهای آتی این بانک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

در پایان این مراسم نیز مهندس علی قربانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران طی بازدیدی که هیئت رئیسه محترم این بانک و معاونت محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش های مختلف این برج داشتند توضیحاتی را از عملکرد و پیشرفت آن ارائه دادند که مورد استقبال ایشان قرار گرفت. 

لازم به ذکر است که طی بررسی های به عمل آمده بخش اداری این برج نیز در مراحل پایانی عملیات رفع نواقص بوده و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


۲۵ آبان ۱۴۰۲
روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی عام) |
تعداد بازدید : ۴۱۶
کد خبر : ۸,۷۴۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید